ADO Den Haag keert terug naar het Zuiderpark!

Met een toost van ADO-directeur Natascha van Grinsven en sportwethouder Hilbert Bredemeijer is het officieel: volgend seizoen worden de trainingen van ADO Den Haag weer gehouden op de grond waar de grootste successen werden behaald: het Zuiderpark!

Lees meer over de plannen via: Omroep West – ADO gaat definitief weer trainen in Zuiderparkhttps

Beeld: Omroep West

Basisvoorwaarden PsC niet op orde? Dan vervalt de gemeentelijk ondersteuning

Per 1 september 2026 …

Lees verder over: Basisvoorwaarden PsC niet op orde? Dan vervalt de gemeentelijk ondersteuning

Haags Playground Congres: samen bouwen aan sterke playgrounds

Op 1 april vond in The …

Lees verder over: Haags Playground Congres: samen bouwen aan sterke playgrounds

Tweede bijeenkomst Heel Zuidwest Fietst succesvol

In Den Haag Zuidwest …

Lees verder over: Tweede bijeenkomst Heel Zuidwest Fietst succesvol