De Davis Cup komt naar Den Haag

Beleef toptennis in eigen stad! Op vrijdag 4 en zaterdag 5 maart 2022 speelt ons TeamNL een Davis Cup duel tegen Canada in de Sportcampus op het Zuiderpark.

Wat is de Davis Cup?

De Davis Cup is een landentoernooi met tennis. Op 4 en 5 maart 2022 speelt Nederland tegen Canada om hun land naar de overwinning te spelen. De winnaar van het duel plaatst zich direct voor het hoofdtoernooi, waarin landen strijden om de wereldtitel.

Meer informatie over het volledige programma en tickets vind je op de website van KNLTB.

WSDH organiseert rondom de Davis Cup veel leuke side events zoals tennisclinics, -toernooien en een speciale Kids Day. Lees meer over deze activiteiten op de website van WSDH.

Basisvoorwaarden PsC niet op orde? Dan vervalt de gemeentelijk ondersteuning

Per 1 september 2026 …

Lees verder over: Basisvoorwaarden PsC niet op orde? Dan vervalt de gemeentelijk ondersteuning

Haags Playground Congres: samen bouwen aan sterke playgrounds

Op 1 april vond in The …

Lees verder over: Haags Playground Congres: samen bouwen aan sterke playgrounds

Tweede bijeenkomst Heel Zuidwest Fietst succesvol

In Den Haag Zuidwest …

Lees verder over: Tweede bijeenkomst Heel Zuidwest Fietst succesvol